CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 30, 2009

Dugaan Demi Dugaan...Cabaran Juga Datang Tanpa Diundang

Hi Diari..... sori lama x melawat bukan sebab bz tp sebab byk sgt masaelah......

bulan lepas dan bulan merupakan bulan yg penuh cabaran dan dugaan hanya Tuhan saja yg tahu apa yg aku rasa dan apa yg aku hadapi......
Ya Allah...terlalu hebat dugaan yg aku terima tapi aku bersyukur kerana aku tahu Allah masih sayangkan aku Dia tahu apa yg terbaik untuk aku Dia uji aku kerana Dia sayangkan aku dan ambil berat tentang aku aku sedar setiap ujian yg diberi ada hikmahnya....
Ya Allah..... dari sekecil2 masalah hinggalah sebesar2 masalah aku hadapi betapa hebatnya ujian yg aku terima aku tahu bukan senang utk jadi senang dan aku redha dengan ujian yg mendatang kerana aku tahu ganjaran yg besar bakal aku terima
Ya Allah..... aku terlalu sayangkan org2 yg telah lama aku sayang aku mohon pada Mu Allah agar Kau berikan petunjuk dah hidayahMu dan Kau berkati hidup mereka...... peliharalah mereka dari segala musibah lindungilah mereka dari segala hasad dengki manusia dan godaan dari Syaitan....amin......

0 comments: