CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 20, 2009

Masih Belajar dan Akan Terus Belajar Sesuatu....

dear diari... sori lama xde catatan utk cacatkan u... sebabnye kan...masalahnya kan...maklumlah kan.... hehehehe...bila ckp cam tu igt kursus semlm

mmg best laaaa..... tp yg peliknya masih ada lagi yg xdpt terima cara penyampaian motivater Dr. Azahari Bin Ismail full time lecturer kat UPM

bg aku cara dia mmg cara yg plg bagus n berkesan sebenarnya nak tau kenapa...sebabnya sepanjang sesi beliau aku asyik terbayangkan hubby aku
sebabnye kan.....maklumlah kan.... cara dia motivate tu sama saling tak tumpah mcm cara hubby aku bg ceramah free kat anak buah dia( maksdunya staf2 dia )
mulut laser tu mmg bisa giler tp yg peliknya yg mana blh terima akan faham dan belajar sesuatu tp yg xdpt faham n belajar dari apa yg dia ckp tu akan berenti keje...xdpt keje dlm tekanan kononnya...
itulah beza org yg berpandangan jauh ngan org yg berpandangan sempit menurut kata hubby aku n aku sendiri pun berpendapat yg sama...
bukan sebab aku membela suami tercinta tetapi mmg itulah kenyataan yg xsemua org blh terima mcm kata Dr. Azahari mengenai mindset... n guru kaunselor bg kelab kaunseling yg aku join zaman sekolah dulu tetiba rindu pulak kat Abah Fuad.....mcm mana la keadaan dia skrg dia antara org yg genius bg aku...
byk yg aku bjar dari dia dan sekarang aku belajar dr suami aku pulak best kenal motivater ni... kita dpt uji minda kita n secara x langsung kita akan dpt sesi motivation secara free....hehehe klu org lain kena byr tau...bukan murah byr motivater ni