CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 5, 2009

sian aku...

hari yg aku plg x suka muncul balik
hari aku kena tgl dgn hubby...
waaaa...kena tgl lagi
tp nak buat mcm mana dah mmg job dia
lg pun dah cuti lama so sebab tu ler susah nak lepas
so semlm bertolak lah dia ke jhr
aku doakan hubby aku selamat n cepat selesai keje dia
mudah2an dapat la dia join Le Tour De Langkawi ( fav. dia )
aku x dpt join xpe at least dpt la t-shirt free
hehehe....
ada lg peluang utk aku bln 4 konvoi jelajah Malaysia
InsyaAllah....
Mcm biasa sblm kena tgl mesti shoping dulu
tp bukan shoping brg2 ke baju ke
Shoping barang2 dapur k....
itulah tggjawab hubby...
mesti supply makanan secukupnya sebelum kena tgl
biasala nak memujuk kan...
Hope rakan2 diluar juga mempunyai suami dan
menjadi suami yg bertanggungjawab
amin....