CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 12, 2009

ada apa dengan jiran ku

Diari... ada cite kelakar nak kongsi nak tau aper citer kisah jiran selang 4 rumah...klu x silap nama SHAH aku tau pun sebab syg aku ckp

tgh syg tukar minyak itam Ninja 750 dia tu adala insan berenti motor depan pagar umah aku mula la sesi suai kenal ngan syg rupanya jiran selang 4 rumah so aku lepak dlm umah tgk tv xnak layan lelaki bergosip buruk klu laki bergosip ni hehehehe
skali aku jenguk kat luar umah dak xde plak dua2 insan td p mana pulak syg aku ni... xkan kena culik ngan jiran kot usha2 la umah sebelah rupanya dah pnjg kaki p umah jiran tu apa kejadahnya ke sana...gosip sampai ke umah org ni hehehehe
syg aku blk umah barula tau kisahnyer rupanya jiran aku ni dtg sebab dah byk kali anak dia suruh dia jumpa syg aku tanya kat ner nak repair motor besar ni dia ada harley tp dah rosak n dah lama x bergerak so syg aku bg la info apa yg patut yg p umah dia tu p tgk motor dia la
nak jadi citer kelakarnyer... bila syg aku citer gelagat jiran ni baru berkenalan,bl dia nampak aku td blh dia tanya syg aku..."ni isteri yg ke brapa?" wah...mcm x caya..mentang2 la syg aku slalu outstation hanya jiran sebelah umah..abg nuar je yg tau keje syg asyik hilang jer... kan buruk bila laki bergosip tp syg tetap menjawab dgn jujur... ni lah isteri yg pertama n terakhir cewah...saaayang dia
x cukup dengan soalan cepumas tu dia bukak citer lagi dia keje kat kelab golf kononnya ramai2 la org2 besar dia kenal n boleh kaw tim... syg aku layan kan ajer...aku tau perangai dia org2 besar ni dia x heran...dah mmg kwn2 dia pangkat besar2 dia je x nak pegang sebarang title... nak jd org simple..dah byk kali tolak offer cuma dah kawin ni dia insyaAllah akan terima jgk nanti cewah...blhla berangan jd datin hehehe...ada hati tu...mesti pelik kan siapa dia
blk kepada citer asal sebelah umah jiran ni ader umah kosong katanya tuan umah nak jual tgh renovate x siap pun tu ler dia ckp kat syg klu nak beli blh je dia rekemen kat tuan umah tu dah tu blh plak ajar syg aku tau aper...
dia citerla yg dia ader beli umah apartment kat mana ntah umah tu dia jadikan " RUMAH SULIT " nak tergelak aku dgr syg citer hubungan sulit pernahla aku dgr RUMAH SULIT x pnh plak hahahaha..syg pun nak tergelak bila dia ckp isteri dia x tau dia beli umah tu jiran mcm ni pun ader ker apa fungsi umah tu xdela kami soalngan jiran tu xnak la jd penyibuk plak so, dr situ blh la syg aku kenal perangai jiran aku ni nasib baik la brother ni bukan sebelah umah aku hehehe...setakat ni family abg nuar je yg sempoi

0 comments: