CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 18, 2009

kemalasan melanda...

naper tulis kemalasan melanda... sebab mmg malas pun nak ngapdet penyakit apa la yg serang ni saper2...ada obatnyer????

malas2 pun aku nak gak menaip kat sini (hafiz sila ngapdet jgk yer) jumaat last week aku dpt berita yg menggumbirakan beritanya adalah aku dah blh isi borang bukan borang nikah sebab dah nikah pun tp borang utk memangku jawatan kanan
Alhamdulillah...rezeki bertambah ni klu dpt xsalah mencobaaa...bak kata Faizal Tahir 'Cuba..Cubalah...' cewahhhh tetiba lak
sebelum ni aku nyaris2 pindah dr ofis ni tp kali ni klu aku dpt aku akan sekali lg terima arahan berpindah bezanya kali ni aku kuar dgn lebih bermaruah ceeewaaahhhh..... maklumla dah memangku heheheh...blhla berlagak cam senior wlupun x berapa nak senior cam biasa berita gumbira ni aku sebarkan pada rakan2 seangkatan (x tamak tu...bagus tul...isteri saper la ni..hehehe)

0 comments: